Обмін товару і повернення грошей
У нашому інтернет-магазині здійснюють обмін і повернення грошей у разі покупки невідповідного товару. Ми працюємо в суворій відповідності з Законом України «Про захист прав споживача», ст. 9. Він гарантує право покупця на повернення і обмін товару протягом 14 днів після покупки.
Якщо ви маєте намір повернути товар, переконайтеся в тому, що:
- Товар зберіг вигляд нового, їм не користувалися.
- Коробка зберегла свою цілісність та комплектація товару.
- Збережена маркування, ярлики, бирки.
- Є гарантія, чек, накладна від поштової компанії.
- Товар не входить в категорію товарів не підлягають поверненню та обміну.
Будь непродовольчий товар можна повернути з уточненням причини. Також можливий обмін товару, що має заводські дефекти, але тільки в тому випадку, якщо він не був в експлуатації і має початковий товарний вигляд. Але і в цьому випадку необхідно надати всі документи, що підтверджують покупку.
Коли можна отримати гроші назад
Терміни прописані в статті 9 ЗУ «Про захист прав споживача». Гроші повинні бути повернуті в строк до 7 днів з моменту повернення товару на склад.
Детальна інструкція по обміну та поверненню:
- Уточніть дату покупки по чеку.
- Зверніться в наш інтернет-магазин по телефону і отримаєте консультацію з питання.
- Надішліть товар в повній його комплектації. Після він буде переданий в наш сервісний центр для експертизи.
- Про прийняте по поверненню та обміну вирішенні ви будете проконсультовано по телефону.
- Займаємося безпосереднім вирішенням проблеми.
- Якщо ви вибрали обмін, ми після відправки товару повідомляємо вам номер декларації «Нової пошти». Пізніше ви отримаєте повідомлення про прибуття посилки.
- Гроші ми повертаємо на зазначені реквізити в термін до 7 днів.
Увага!
Продавець не несе відповідальності за якість роботи поштового відділення або кур'єрської служби, а також за пошкодження товару в процесі доставки. Всі посилки, що відправляються через «Нову Пошту», застраховані.
При отриманні кожен покупець зобов'язаний перевірити посилку на відділенні. Після відкриття посилки претензії приймаються у відділенні компанії-перевізника.
Теги: Стан, ефективність, надійність, точність, відповідальність, контроль