Приблизно половина витрат щодо утримання автопарку доводиться на закупівлю палива. Для того щоб витрачати менше та припинити крадіжки, компанії використовують систему моніторингу. Вона фіксує обсяг палива за допомогою вбудованих в баки автомобілів датчиків або спирається на показники бортового комп'ютера. Постійний збір даних щодо всіх транспортних засобів допомагає виявити злив або перевитрати палива певним водієм.
Згідно зі статистикою, встановлення системи паливного контролю GPSM окупається протягом 4 місяців.
Аналіз витрат палива в системі GPSM
Можна моментально відкрити статистику зміни паливного рівня у будь-якому автомобілі за будь-який часовий інтервал та надати її у вигляді графіка.
Уточнити кількість палива у будь-якій точці маршруту можна клікнувши на неї. Дані в систему надходять безпосередньо з датчиків з ТЗ та зберігаються для подальшого аналізу.
За необхідності сервіс формує табличні звіти із зазначенням дат та точного часу всіх заправок, зливів, геолокації, а також початкового / кінцевого паливного рівня, обсягу заправленого / злитого.
Використовуючи системні звіти, диспетчер зможе побачити:
- середній рівень витрати палива на кожному з ТЗ за будь-який період;
- відхилення від норм;
- економію або перевитрату на кожному ТЗ;
- загальну картину автопарку.
Налаштувавши автоматичний режим сервісу, користувач буде отримувати SMS, спливні або е-мейл повідомлення стосовно зливів та заправлень в режимі реального часу.
Сервіс паливного контролю підвищує дисципліну водіїв та безпеку вантажоперевезень, виявляє причини перевитрат, знижує крадіжки, скорочує амортизаційні витрати.