Онлайн-сервіс допомагає планувати та відстежувати витрати на техобслуговування. Скоротіть витрати на ремонт, уникайте критичних ламань та зведіть час який ви витрачаєте на техобслуговування до мінімуму за допомогою інформативного веб-додатка.
В системі можна вести повний облік всіх проведених і запланованих ремонтних робіт, запчастин, що використовувались. Навести повний фінансовий порядок дозволить облік витрат на кожний транспортний засіб, деталь та кілометр шляху. Програма розрахує зведену таблицю вартості регулярних ремонтних робіт у всіх підзвітних автопарках.
Переваги
4 основні переваги програми:
- Зниження ризиків. Легко планувати завантаження маючи перед очима наочно: скільки машин на СТО, а скільки відправляться туди найближчим часом.
- Аналіз вкладених коштів в кожен автомобіль. Покаже, в які машини варто вкладати кошти, а які постійно ламаються незважаючи ні на що.
- Просте управління співробітниками. Всі працівники автопарку можуть зареєструватися, отримати свій рівень доступу до системи та персональні завдання.
- Превентивні заходи. Регулярний аналіз стану автопарку допоможе вчасно реагувати на прострочення ремонту та сервісу, що з часом поліпшить показники.
Як це працює ?
4 базові етапи роботи з додатком:
- Створення списку автомобілів.
- Призначення інтервалів для техобслуговування.
- Додавання в додаток сервісних робіт та необхідних запчастин.
- Аналіз докладних звітів, коригування процесу техобслуговування на їх підставі.
Функції
Керувати автопарком допоможуть наступні функції веб-додатку:
- Детальна статистика стосовно кожного автомобіля зі списку, включаючи пробіг, мотогодини, обслуговування.
- Автоматичне призначення сервісного обслуговування для зазначених автомобілів з тимчасовим інтервалом, пробігом, мотогодинами.
- Реєстрація та відстеження сервісних робіт, включаючи тип робіт, витрачений час, необхідні запчастини.
- Системний аналіз проведених робіт у всьому автопарку, окремого автомобіля або інтервалу.
Залишилися питання?
Отримати базові навички роботи з системою можна ознайомившись з її презентацією. Наш співробітник покаже як налаштувати додаток для користувачів, як користуватися розширеним набором функцій нової версії. Ми також розглянули основні відмінності від стороннього ПО.