5 міфів про GPS моніторинг транспорту
Системи GPS моніторингу транспорту використовують в Україні вже досить давно, але з їх приводу до сих пір існує цілий ряд дивних забобонів, в яких ми спробуємо розібратися.
Міф №1: "Якщо я поставлю моніторинг транспорту, за мною стежитимуть через супутники треті особи"
Як не дивно це досить поширена помилка, що навігаційні супутники можуть за кимось стежити. Як це працює насправді? Супутник тільки передає сигнал про місцезнаходження і траєкторії руху. Ці дані з декількох супутників (не менше 3-х) приймає GPS трекер на ТЗ і на їх основі вже обчислює своє місце розташування. А потім дані, по мобільному зв'язку, передаються на сервер системи моніторингу.
У GPS супутників навіть можливість прийому зворотнього сигналу не передбачена, не кажучи вже про його обробку.
Насправді можливість стеження існує. Для цього потрібно перехопити дані про місцезнаходження, які GPS трекер передає на сервер або зламати сервер. Але серйозні постачальники послуг моніторингу від подібних речей захищатися вміють. Зокрема для цього використовують SSL-шифрування.
Міф №2: "Я і так знаю, де мої водії і чим зайняті"
Думаєте водії не використовують службовий транспорт в особистих цілях і не зливають паливо на продаж? Нам шкода вас розчаровувати, але, за нашим досвідом, після того як компанія оснащує транспорт обладнанням GPSM для моніторингу та контролю витрат палива, і починає відстежувати сливи і відхилення від маршруту - витрати на паливо знижуються в середньому на 30%.
Повірте нашому досвіду, хоч хтось з ваших водіїв та практикує сливи і ліві рейси. За статистикою, накопиченої нами за роки роботи, мінімум 8 з 10 водіїв промишляють продажем злитого палива.
Міф №3: "Мені потрібні точні дані, а системи моніторингу видає статистику з високою похибкою"
Сучасне обладнання для моніторингу дає похибку геоданих в межах 1-3 метрів. Це означає, що помітні будуть навіть самі мінімальні відхилення від маршруту.
В умовах щільної міської забудови сигнал із супутників проходить гірше, але ця проблема вирішується за рахунок зовнішньої антени і технологій, що підвищують точність геоданих (A-GPS, A-GNSS, DGPS, DGNSS).
Що ж стосується витрати палива, за допомогою датчика рівня палива Pro Sensor похибка при коректному використанні не перевищує 0.9% (до слова показання штатного датчика рівня палива мають похибку 15-30%) - це означає що можливості для непомітного зливу палива у водіїв різко скорочуються, а ваша економія суттєво збільшується.
Міф №4: "У системах моніторингу використовується ненадійна китайське обладнання"
Ви здивуєтеся, але це не так. Тобто дешеве китайське обладнання, дехто використовує. Як без цього? Але провідні постачальники послуг моніторингу використовують якісні європейські комплектуючі.
Наприклад на обладнання торгової марки GPSM діє чесна гарантія - 12 місяців. Так що виробники обладнання моніторингу, очевидно, відповідають за якість.
В цілому, за досвідом фахівців обслуговуючих системи моніторингу, збої в роботі обладнання зазвичай означають, що "нечисті руки" водіїв намагаються його зламати або на час відключити GPS терминал або датчик рівня палива (ДРП). Всі їх прийоми відомі і легко виявляються технічними фахівцями так що це не буде проблемою.
Міф №5: "Моніторинг коштує занадто дорого, його можуть собі дозволити тільки великі компанії, яким не шкода викинути гроші на вітер"
"Дорого коштує" з повною упевненістю, можна назвати тільки те, що ніколи не окупиться. Системи моніторингу гарантовано окупаються за рахунок скорочення витрат на паливо і на техобслуговування транспортних засобів (власне це головні статті витрат у комерційного автопарку).
Витрати на паливо скорочуються двома шляхами:
- По-перше, за рахунок датчиків рівня палива (ДРП), який фіксує сливи палива.
- А по-друге за рахунок більш раціонального розподілу робіт.
Розберемо на прикладі. Коли диспетчер бачить через систему моніторингу, що машина виконала заявку і звільнилася. Він відразу перенаправляє її на наступний найближчий об'єкт. Без моніторингу в такій ситуації про виконання заявки ми змогли б дізнатися тільки від самого водія, який, скажімо так, не зовсім зацікавлений в отриманні нового завдання. Тобто тут ми бачимо, що економиться пробіг і підвищується оперативність виконання робіт.
Тепер про техобслуговування. Сучасні системи моніторингу транспорту дозволяють контролювати манеру керування транспортним засобом. Тобто GPS трекери фіксують різкі гальмування, повороти тощо. Все це відображається в системі і в підсумку ставиться на вигляд водієві. Підсумок: машинами керують з більшою обережністю, знос скорочуються. Ну і не забуваємо про штрафи за перевищення швидкості, яких теж буде менше.
Так що вкладені в якісний моніторинг кошти окупляться за 3-4 місяці, що не так вже й дорого з урахуванням всіх можливостей і очевидних переваг.
Отримати консультація
Фахівці компанії «GPSM» готові допомогти у виборі оптимального рішення для Вашого бізнесу. Щоб отримати безкоштовну консультацію, зателефонуйте за номером ☎️+38 (044) 362 -29-56, ☎️+39 (097) 696-84-07 (Viber, Telegram) або надішліть запит на пошту info@gpsm.ua. Ми з радістю Вас проконсультуемо і надішлемо лист з комерційною пропозицією.
Наш Instagram: instagram.com/gpsm.ua/
Наш Facebook: facebook.com/gpsm.ua/
Наш Youtube: youtube.com/gpsm
Комментарии
Спасибо!
Ваш комментарий отправлен
Будьте первым, кто оставит здесь комментарий!