Логістичний сервіс Logistics
Logistics допомагає керувати роботою кур'єрської служби. За допомогою сервісу можна закріпити кур'єрів на маршрути доставлення, простежити за його виконанням, проаналізувати поточну роботу служби та в майбутньому витрачати менше. Інтернет-версія сервісу використовується логістом для того щоб додати заявку, закріпити їх за виконавцями, оптимізувати маршрути та провести моніторинг доставлення. Кур'єри та інші мобільні співробітники користуються додатком для смартфонів.
Як працює додаток
Функції інтернет-версій Logistics
За допомогою десктопної версії контролюються всі 4 стадії доставлення :
- Оформлення заявок. Створення чи завантаження нових замовлень з детальним описом.
- Формування маршрутів. Вибір певного замовлення, підбір для нього транспорту, прокладання маршруту руху з розрахунком часу в дорозі та пробігу.
- Спостереження за маршрутами. Онлайн-моніторинг руху ТЗ до замовника та зв`язок з кур`єрами телефоном або за допомогою внутрішнього чату.
- Формування звітів. Маршрутні листи та інші види звітної документації створюються сервісом автоматично на кожне замовлення.
Будь-яка заявка проходить всі 4 етапи, дані щодо проходження яких доступні онлайн та у звітах після виконання замовлення.
Мобільна версія Logistics
Додаток зробить процес доставлення максимально простим та зручним для кур`єра:
- кнопки підтвердження / відхилення заявки та дзвінок замовнику доступні під час натискання на заявку;
- маршрут прокладається за допомогою стороннього додатка; таким чином, він завжди у полі зору і не заважає роботі з заявками;
- відображається чітка інформація стосовно замовлення, включаючи вагу, вартість, час доставлення, адреса доставлення, час розвантаження, коментарі замовника;
- відправлення фото з поясненнями диспетчеру для сповіщення оновленої інформації стосовно замовлення;
- внутрішній чат з диспетчером для розв`язання проблем які виникають з доставленням.