Ми працюємо та проводимо монтаж GPS трекерів!
Графік роботи: з 09:00 до 18:00
20% від замовлень перераховуємо на допомогу ЗСУ
Як контролювати Мотогодини і час роботи двигуна з допомогою системи GPSM?

Як контролювати Мотогодини і час роботи двигуна з допомогою системи GPSM?

У даній статті мова піде про контроль часу роботи двигуна, агрегатів і мотогодин за допомогою GPS трекера GPSM Pro.

Для чого використовують час роботи двигуна:

  1. Для того, щоб знати, коли проводилися роботи;
  2. Визначити режими в яких працювала техніка;
  3. Здійснювати списання палива по мотогодин;
  4. Уникнути махінацій з паливом. Існує кілька способів контролю часу роботи двигуна.

Існує кілька способів контролю часу роботи двигуна:

Контроль часу роботи двигуна за оборотами:

Даний спосіб складніший в підключенні. Трекер вважає імпульси відповідні оборотам двигуна. Для контролю оборотів, в трекері GPSM Pro є імпульсний вхід, який вважає частоту імпульсів. Для контролю оборотів двигуна, імпульсний вхід підключається до електрогенератори автомобіля. Обороти генератора корелюють з оборотами двигуна. Калібрування датчика проходить наступним чином: Перевіряється кількість імпульсів генератора на холостих обертів, звіряється з оборотами тахометра, аналогічно записується кількість імпульсів при 1000, 1500, 2000 і т. Д обороту. Надалі система автоматично аппроксимирует і перераховує обороти генератора в обороти двигуна.

Технологія дозволяє: Отримати інформацію про реальних мотогодинах, проконтролювати перевищення оборотів двигуна, роботу на знос двигуна. Для отримання інформацію про реальних мотогодинах, в системі GPSM вказується формула за допомогою якої ведеться розрахунок часу роботи двигуна з урахуванням оборотів двигуна:

1 хвилина роботи при 2000 об / хвилину відповідає 1.5 хвилинах мотогодин

1 хвилина при 1500 об / хвилину - відповідає

1 хвилині мотогодин 1 хвилина при 1000 об / хвилину відповідає 2/3 хвилини мотогодин

1 хвилина роботи при 500 об / хвилину відповідає 20 секундам мотогодин

Мінуси: установка займає більше часу в порівнянні з "контролем замку запалювання", необхідний gps трекер з частотним входом.

Плюси: найточніший метод визначення роботи двигуна. У польових умовах практично нереально зімітувати роботу двигуна, накрутити Мотогодини. Точний спосіб визначення часу роботи (астрономічного часу) двигуна. Спосіб розрахунку мотогодин роботи двигуна для списання палива.

Контроль стану двигуна:

увімкнене запалювання автомобіля. Даний спосіб є найпростішим з точки зору установки, підтримується практично всіма автомобільними трекера. У трекері є критичний вхід, який активується напругою. Вхід трекера є вольтметр. При появі заданої напруги, наприклад, 12 або 24 вольта, вхід активується. У систему передається інформація про включення запалювання при появі напруги.

Плюси: простота установки, наочність.

Мінуси: на вантажних автомобілях після відключення маси на вході трекера може з'являтися "плюс", при цьому система буде вважати, що двигун заведений. Водій може подати плюс на вхід трекера і система почне вважати зайвий час роботи двигуна. Другий окремий випадок, при підключенні входу до ланцюга замку запалювання, вхід має використовуватися в разі провертанні ключа замка запалювання, але двигун не буде заведений.

При контролі запалювання за допомогою критичного входу, ми отримуємо інформацію про стан двигуна в режимі онлайн. Також, інформація зберігається про астрономічні години роботи двигуна, або інших агрегатів.

Як контролювати Мотогодини і час роботи двигуна з допомогою системи GPSM? зображення 1

Контроль мотогодин за допомогою витратомірів палива:

Ця функція є вбудованої в витратомірах палива у двох Білоруських виробників Мехатроніка, Технотон і одного європейського - Атомик Інжиніринг. У Китайських і Швейцарських витратомірах вбудованої функції контролю часу роботи двигуна немає. Але ми можемо розрахувати її за допомогою програмного забезпечення GPSM, оцінивши швидкість потоку палива.

Витратоміри не визначають обороти двигуна, тому, не можуть розраховувати Мотогодини. Але за заявами виробників, розраховують час роботи двигуна і визначають режими роботи двигуна (по швидкості споживання палива). Ми протестували функції контролю часу роботи двигуна, зазначених виробників і отримали наступні дані:

  • Витратоміри Технотон давали похибка часу роботи двигуна 5%.
  • Витратоміри Мехатроніка мали похибка часу роботи двигуна близько 30%. При кожній зупинці витратомір додавав 15 хвилин до часу роботи двигуна. Таким чином, похибка може ще бути більше, якщо частота запусків, зупинок буде частіше. Якщо частота запусків і зупинок двигуна буде менше, то і похибка буде менше.
  • Витратоміри Атомик показали найкращий результат. Похибка розрахунку часу роботи двигуна не перевищувала 1%. Ми протестували цю функцію як на однокамерних, так і на двокамерних витратомірах.

Висновок: якщо контролювати час роботи двигуна по витратоміри, найточніше працюю датчики витрати Атомик. Також, час можна порахувати виходячи з швидкості потоку палива безпосередньо в самому програмному забезпеченні.

Як контролювати Мотогодини і час роботи двигуна з допомогою системи GPSM? зображення 2

Контроль мотогодин по CAN-шині:

На сьогоднішній день, найпопулярнішими моделями є:

1. OBD-2 трекери, які встановлюються безпосередньо в діагностичний роз'єм легкових / вантажних автомобілів. Зчитують велику кількість даних, в тому числі і про витрату палива, час поїздки, силу натискання на педаль акселератора, гальма інше

Як контролювати Мотогодини і час роботи двигуна з допомогою системи GPSM? зображення 3

2. CAN-logger - це компактний пристрій, який підключається до CAN-шині автомобіля, розшифровує параметри, використовую RS-232 інтерфейс підключається до GPS-трекера. CAN-logger розшифровує значно більше параметрів ніж стандартні OBD2 трекери.

Як контролювати Мотогодини і час роботи двигуна з допомогою системи GPSM? зображення 4

3. GPS-трекер GPSM U1 CAN - даний трекер має CAN-інтерфейс, який зчитує абсолютно всі відомі параметри, які є в CAN-шині автомобіля.

Як контролювати Мотогодини і час роботи двигуна з допомогою системи GPSM? зображення 5

Також, існують і інші способи контролю мотогодин двигуна, наприклад, зчитуючи імпульси з форсунок двигуна, підключення додаткових датчиків для контролю оборотів, рідко застосовуються.

Консультація

Фахівці компанії «GPSM» готові допомогти у виборі оптимального рішення для Вашого бізнесу. Щоб замовити установку «під ключ», зателефонуйте 044 362 29 56, 097 696 84 07 або надіслати запит на пошту info@gpsm.ua. Ми оперативно Вам зателефонуємо і надішлемо лист з комерційною пропозицією.

Наш штат співробітників представлений справжніми професіоналами з великим досвідом роботи. Нам вдалося успішно впровадити комплексну систему моніторингу на таких транспортних засобах як вантажні автомобілі, громадських транспорт, сільськогосподарська, будівельна, дорожня техніка та інші.

Впровадити сучасний підхід для підвищення ефективності і прибутку вашого підприємства! Комплекс GPS моніторингу транспорту - це надійний метод оптимізації роботи автопарку і скорочення витрат на його утримання на 25-40%. Інвестиції на впровадження системи контролю транспорту, окупаються протягом декількох місяців. Скорочуйте витрати на закупівлю палива і запчастин вже сьогодні!

Наш Instagram: https://www.instagram.com/gpsm.ua/

Наш Facebook: https://www.facebook.com/gpsm.ua/


Дата: 18.09.2019 Просмотров: 17590 Комментарии: 0

#GPSM Pro #GPS трекер #Технотон #Мехатроніка #Атомик #Витратоміри #Витратоміри #Датчик витрати палива #Мотогодини #двигун

Комментарии

Будьте первым, кто оставит здесь комментарий!

Желаете внедрить систему?

Составьте свою систему из необходимых датчиков. Калькуялтор покажет цену с установкой, нажмите ссылку “Калькулятор стоимости”. Если желаете узнать больше о составных датчиках, нажмите “Составные части” и вы перейдете в раздел “Магазин”.