Ми працюємо та проводимо монтаж GPS трекерів!
Графік роботи: з 09:00 до 18:00
20% від замовлень перераховуємо на допомогу ЗСУ
Наскільки відрізняються свідчення одометра автомобіля і системи супутникового GPS моніторингу транспорту

Наскільки відрізняються свідчення одометра автомобіля і системи супутникового GPS моніторингу транспорту

Чи існує відмінність показань одометра про пройдений кілометраж від даних GPS системи супутникового стеження? Похибка є, тому що інформація виходить різними способами. Показання одометра залежать від роботи електро-механічних пристроїв, що зчитують обертів коліс в русі. Обчислення даних супутникового моніторингу проводяться за допомогою математичного визначення місця розташування автомобіля щодо навігаційних супутників. Розглянемо точність зазначених систем, а також можливі похибки.

Причини виникнення похибок:

  • допустимі неточності пристрою;
  • експлуатація «лисою» або нестандартної гуми;
  • помилки в роботі системи GPS.

Всі одометри, що працюють на автомобілях, не є приладами високої точності. Для кожної моделі пристрою існують допустимі стандарти похибки. Ці норми стосуються тільки одометрів. Тобто, будь-які конструктивні зміни, а також знос витратних деталей машини, будуть негативно впливати на похибки пристрою.

Технічні умови вимагають, щоб спідометри НЕ занижували показання швидкості. Одометр конструктивно прив'язаний до пристрою, що враховує швидкість руху. Тому він надає завищені дані. Показник похибки спідометра може давати цифри позитивної динаміки, але не вище 10% + 6 км / год до реальної швидкості.

Досвід показує, що виробники автомобілів встановлюють налаштування спідометра, а також одометра, на 6-9% більше. Про це згадують власники автомобілів на тематичних форумах і блогах. Є підозра, що виробники автомобілів думаю не тільки про безпеку пасажирів і водіїв. На законних підставах вони знижують реальні показники пробігу, наприклад, пообіцявши гарантійне обслуговування до 100 тисяч, але знімають при 94 тисячах реальної цифри.

Механічний прилад має неточність до 5%

Показник збільшується до 12-15% під впливом наступних умов:

  • знос деталей і агрегатів;
  • установка «нерідних» запасних частин;
  • складні умови експлуатації транспорту.

Робота електромеханічного одометра залежить від точності вимірювання числа імпульсів, отриманих від датчика швидкості. Тобто, показання пристрою точніше, і може становити до 5-8 відсотків.

Не слід виключати додатковий фактор - на роботу одометра може впливати водій транспортного засобу. Інтернет заповнений прикладами, як «підприємливі» шофера за допомогою невеликих електродвигунів підкручують кілометраж. Якщо система моніторингу показує занижену цифру пробігу, то для «корекції» показань шофер і диспетчер підприємства можуть увійти у змову. Таким чином, різниця в показаннях різних систем буде невелика, але власник не знатиме реальну «Не накручену» цифру.

Наступні фактори можуть вплинути на показники системи GPS стеження:

  • Зменшення швидкості сигналів в іоносфері. Система працює за принципом, що поширення радіосигналу відбувається зі швидкістю світла. Але ця умова дотримується тільки в безповітряному просторі. У реальності, радіосигнал, що проходить іоносферу планети на висоті 110-190 км, стикається з великою кількістю заряджених частинок. Тому виникають похибки в розрахунку координат супутників. При проходженні тропосфери сигнали стикаються з спотвореннями, які відбуваються через водяної пари;
  • Неточності в роботі годинника на сателітах стеження. Періодично проводиться примусова коригування показань;
  • Застосування відбитих сигналів. Експлуатація трекера: в горбистій місцевості, в оточенні висотних будівель, при русі в гірській ущелині, теж впливає на точність визначення координат. Але дана похибка має невеликі розміри;
  • Ефемердіние помилки. Різниця між позицією супутника стеження і його реальними координатами на орбіті. Станції спостереження регулярно коригують положення сателітів, і відправляє дані на сервер. Далі проводяться розрахунки траєкторій і коригування атомного годинника. Нові дані відправляються на супутники, які в свою чергу оновлюють інформацію на GPS терміналах;
  • Геометрична похибка. Розрахунок відстані до супутників виробляє з певними помилками. Лінії перетину виходять неточними. Зближення супутників створює широку область. Точність вимірювання залежить від збільшення кута напрямку на супутники.

Офіційний показник похибки GPS маяка GPSM коливається в межах 2-7 метрів, що пропорційно 1,5% у визначенні точності пробігу. Трекери GPSM U9 і GPSM Pro мають обов'язковий сертифікат, що дозволяє використовувати їх як прилади вимірювання. З метою скорочення витрат на оплату стільникового зв'язку, пристрій відправляє координати об'єкта з певною періодичністю. Це збільшує похибку розрахунку пройденого кілометражу до 2%. Сумарна похибка системи GPS стеження за автомобілями не перевищує 3,5%.

Консультація

Фахівці «GPSM» завжди допоможуть вибрати оптимальне рішення для Вашого бізнесу. Замовити установку «під ключ» просто, достатньо зателефонувати за телефоном +38 044 362 29 56. Також, можете надіслати запит на пошту info@gpsm.ua вказавши тип вашого транспорту і контакти. Ми оперативно надішлемо вам лист з комерційною пропозицією і передзвонимо.

✅ GPS моніторинг транспорту і контроль палива: https://gpsm.ua/sistema-kontrolja-topliva-v-gruzovom-transporte-gpsm-pro--dut/

✅ GPS трекери: https://gpsm.ua/store/auto/

✅ Датчики рівня палива: https://gpsm.ua/store/fuel-sensors/

✅ Датчики витрати палива: https://gpsm.ua/store/rashodomeri-dizelnogo-topliva/

Адреса нашого офісу: м Київ, проспект Академіка Корольова, 13б, офіс 7

Наш Instagram: https://www.instagram.com/gpsm.ua/





Дата: 27.08.2019 Просмотров: 4715 Комментарии: 0

#GPS моніторинг

Комментарии

Будьте первым, кто оставит здесь комментарий!

Желаете внедрить систему?

Составьте свою систему из необходимых датчиков. Калькуялтор покажет цену с установкой, нажмите ссылку “Калькулятор стоимости”. Если желаете узнать больше о составных датчиках, нажмите “Составные части” и вы перейдете в раздел “Магазин”.