Термінал BI 810 призначений для дистанційного контролю і навігації транспорту і інших мобільних об'єктів. Пристрій може встановлюватися на будь-які рухомі і стаціонарні технічні засоби (ТЗ).
BI 810 дозволяє користувачам вирішувати ряд актуальних завдань:
- визначення координат віддаленого об'єкта;
- обмін даними по каналах GPRS, SMS, за допомогою голосового зв'язку;
- контроль швидкості, напрямку руху і технічного стану ТЗ;
- автоматична відправка інформації від датчиків рівня палива і інших периферійних приладів власнику.
Принцип роботи BI 810
Відомості про стан ТЗ передаються користувачу по мережах, які підтримують міжнародний стандарт зв'язку II покоління (GSM 900/1800). Для відстеження місця розташування об'єкта використовується супутникова система навігації NAVSTAR GPS. Напрямок руху ТЗ визначається за допомогою заздалегідь визначеного акселерометра, супутників GPS або GPS / ГЛОНАСС.
Отримані відомості фіксуються в журналі, який оснащений енергонезалежною пам'яттю. Записи з внутрішнього сховища BI 810 відправляються користувачеві із заданою в настройках періодичністю або за фактом фіксації події.
Поза зоною дії стільникового зв'язку BI 810 припиняє передачу відомостей власнику. Відправка даних поновлюється при наявності доступу до мобільної мережі.
Переваги терміналу BI 810
- Трекер дозволяє з високою точністю відстежувати місце розташування ТС, контролювати витрату ПММ, систему запалювання.
- Є можливість позапланового запиту інформації про поточний стан ТЗ за допомогою SMS-команд
- Завдяки вбудованому акумулятору термінал може працювати протягом 12 годин без доступу до зовнішніх джерел живлення.
- Корпус BI 810 виготовлений зі стійкого до високих температур матеріалу і посилений скловолокном. Оболонка має рівень захисту IP65, що дозволяє використовувати обладнання в найнесприятливіших умовах.
- Обсягу внутрішньої пам'яті обладнання (2 Мб = 65 000 записів) досить для роботи без доступу до мобільної мережі протягом декількох тижнів.
- Пилад підтримує налаштування і прошивку ЕБУ авто по бездротових каналах зв'язку, через платформу управління FOTA (технологія Firmware over the air).
- Виробником передбачена можливість підключення до терміналу через ланцюг захисту додаткових датчиків, механізмів для блокування двигуна.
- Підтримка відкритого протоколу передачі даних дозволяє підключати до системи будь-яке програмне забезпечення, периферійні пристрої різних виробників.
Характеристики пристрою дозволяють широко використовувати BI 810 для спостереження за легковим, вантажним, пасажирським транспортом, будівельної і аграрної технікою.
Документація:
Характеристики | |
GPS і GSM антени | Зовнішні |
SIM-карти | 1 |
Акумуляторна батарея | 1 000мA |
Аналогові входи | 1 (2 опціонально) |
Вага | 175 гр |
Габарити | 95 х 95 х 29 мм |
Діапазон напруги цифрових входів | від 0В до 40В |
Датчик прискорення | + |
Захищений вхід живлення | + |
Канали зв'язку | GPRS, SMS для налаштування |
Клас GPRS | 10 |
Клас захисту корпусу | IP 65 |
Максимальний споживаний струм (12В) | 350мА |
Напруга живлення | 12 / 24В |
Обсяг енергонезалежної пам'яті | 2 МБ (або 65 000 записів) |
Робоча температура | Від -30 ° С до + 80 ° С |
Стандарт передачі даних | GSM 900/1800 |
Тип навігаційної системи | GPS / ГЛОНАСС / GALILEO / BEIDOU |
Типовий струм (12В) | 60 мА |
Цифрові виходи | 1 |
Цифрові входи | 2 (3 опціонально) |
Теги: GPS-трекер, GPS-моніторинг транспорту, автономний, легкий, блокування двигуна, контроль палива, датчик швидкості, датчик руху, контроль транспорту, вандалостійкий, управління по SMS