Ми працюємо та проводимо монтаж GPS трекерів!
Графік роботи: з 09:00 до 18:00
20% від замовлень перераховуємо на допомогу ЗСУ
АСОП - автоматична система оплати проїзду

АСОП - автоматична система оплати проїзду

Що таке АСОП?

АСОП - автоматична система оплати проїзду зображення 1

АСОП - це система, яка дозволяє оплачувати проїзд в транспорті. Складається з:

  • Квиток або RFID електронна картка міста. 
  • Валідатор GPSM Lucky-Pay - це пристрій (термінал), який зчитує електронну картку. Встановлюється в пасажирському салоні транспорту на поручнях або інших зручних для масажирів місцях.
  • Головний пристрій водія GPSM U1 - відображає поточні валідації, кількість пасажирів в автобусі, дозволяє водію змінювати маршрут та тарифний план. Головний пристрій зв'язвється з сервером та передає інформацію про здійснені валідації (оплату проїзду).

Які можливості надає система електронного квитка GPSM для міста?

АСОП GPSM дозволяє пасажирам оплачувати проїзд, а замовнику системи отримувати детальну статистику роботу транспорту: пасажиропотік, кількість пільговиків, здійснює розрахунок компенсацій за перевезення пільговиків приватним перевізникам, контролювати графік роботи транспорту (випередження або відставання від графіку). Система комплексно вирішує проблеми муніципального транспорту та переводить роботу транспорту на якісно вищий рівень. В склад системи можуть входити електронні табло зупинок для прогнозування часу прибуття транспорту, система управління світлофорами міста для управління дорожнім та уникнення заторів у місті.

АСОП - автоматична система оплати проїзду зображення 2

Як функціонує АСОП?

Для ефективного функціонування можливості оплати проїзду електронним квитком, необхідні:

  1. Валідатор GPSM Lucky-pay. Здійснює зчитування персональної картки (електронного квитка).
  2. Головний пристрій водія GPSM U1. Призначений для обрання номеру маршруту, тарифу, здійснює передачу даних до серверного програмного забезпечення.
  3. Дата-центр в якому розміщене програмне забезпечення. Відображає звіти, статистику, інформаацію про рух транспорту.

АСОП - автоматична система оплати проїзду зображення 3

Які функції виконує дата-центр GPSM електронної системи оплати проїзду?

Дата-центр автоматичної системи оплати проїзду включає в себе сервери на яких розміщене програмне забезпечення. Виконують ключову функцію по збору, обробці, введенню інформації та формуванню звітів.

АСОП - автоматична система оплати проїзду зображення 4

Основні функції програмного забезпечення АСОП:

  1. Підрахунок кількості пільговиків. Здійснення компенсації приватним перевізникам за фактично перевезених пільговиків.
  2. Підрахунок та збор статистики по перевезенню платних пасажирів. Здійснення безготівкової оплати проїзду банківською карткою або електронник квитком, карткою містянина.
  3. Відображення онлайн місцезнаходження транспорту.
  4. Модуль контролю дотримання графіків роботи. Відображення випередження або затримки.
  5. Візуалізація інформації для диспетчерського центру.
  6. Здійснення реєстрації диспетчером міста (зазвичай департаментом соціального захисту населення) пільговиків: введення персональних даних пільговика, фотографування пільговика, друк картки з фото.

Впровадження системи АСОП - це просто разом з GPSM

Наша компанія має досвід та необхідні знання для швидкого розгортання та впровадження системи АСОП у місті за 1 місяць.

АСОП - автоматична система оплати проїзду зображення 5

Впровадження системи складаєтья з чотирьох частин:

  1. Придбання необхідного обладнання (валідаторів та головних пристроїв водія). Обладнання закуповується за бюджет виконавчого комітету міської ради та передається у відповідальне користування міським перевізникам.
  2. Налаштування та встановлення здійснює наша компанія.
  3. Розробка дизайну картки містянина. Розробляється декілька варіантів дизайну картки. Обирається найкращий.
  4. Організація випуску карток пільговиків. Ми допомагаємо організувати робоче місце по прийому громадян. Один диспетчер зможе сфотографувати, ввести дані пільговика та випустити персональну картку з фотографією за 3-5 хвилин.

Як працюють електронні табло прогнозування часу прибуття транспорту?

Електронні табло розміщуються на зупинках, мають вбудований модуль управління та синхронізуються з дата-центром за допомогою мобільного інтернету.

На відміну від існуючих систем, табло GPSM при розрахунку часу прибуття транспорту бере за основу:

  1. Поточне місцеположення транспорту.
  2. Затори на дорогах згідно даних Google Maps.
  3. Графік роботи транспорту.

Завдяки цьому, прогнозування часу прибуття транспорту є точнішим за аналогічні системи і приносить задоволення громадянам.

АСОП - автоматична система оплати проїзду зображення 6

На зупинках динамічно розміщується наступна інформація:

  • прогнозування часу прибуття транспорту;
  • розклад транспорту;
  • інформаційні повідомлення пассажирам.

Для захисту громадян, зниженню криміногенної обстановки, на зупинках розміщується тривожна кнопка SOS для зв'язку з поліцією за допомогою гучного двостороннього зв'язку.

Розширені можливості системи

  • План/факт аналіз курсування транспорту;
  • Оголошення зупинок;
  • Контроль сп'яніння водія (за допомогою підключеного алкотестеру);
  • Контроль стилю (агресивного) водіння.

Приклад впровадження електронного квитка та рекомендації



Замовити розрахунок ціни впровадження системи АСОП

Зверніться до нашої компанії за телефонами зазначеними в контактах і наші фахівці підберуть обладнання для системи та розрахують вартість впровадження.

Дата: 05.12.2019 Просмотров: 7248 Комментарии: 4

Комментарии

Вікторія - 14.04.2020

Добрий день!! Вас турбує Територіальний центр соціального обслуговування, юридична організація, ... у нас таке питання, якщо в вашу систему "стікается" вся інформація о двіженіі транспорту, про оплату проїзду, чи можливо від вас одержувати якийсь звіт за місяць про проїзд, використання нашими працівниками пластикової проїзний картки?

Техпідтримка - 24.04.2020

Вітаємо Вас! Так, дійсно, вся інформація зберігається у звітах у зручному вигляді. Всі наші користувачі системи дуже задоволені зручністю, інформативністю звітів та інтерфейсу системи. Зверніться, будь ласка, до нас за телефоном +38 044 362 29 56, або на електронну пошту info@gpsm.ua

Ответить

Роман - 28.12.2019

Вітаю. Чи можна оплатити проїзд за допомогою пейпасс картками віза або мастеркард? Чи підтримується технологія NFC, Apple Pay, безконтактними картками?

GPSM.ua - 28.12.2019

Вітаємо, Романе! Дякуємо за ваше запитання. Система підтримує технологію NFC, Apple Pay, PayPass, в тому числі безконтакту оплату Visa, Mastercard. Звертайтесь до нашої компанії і ми надамо детальну інформацію.

Ответить

Станіслав Костянтинович - 09.12.2019

Скікльки часу необхідно, щоб видати 25 тисяч персоналізованих електронних карт пільговиків?

GPSM.ua - 09.12.2019

Дякуємо за Ваше запитання. Зазвичай видача 25 тисяч персоналізованих карт займає 1-2 місяці. Процедура включає: - фотографування пільговика; - введення персональних даних; - випуск картки. Будь ласка, зверніться до нас за телефоном: +38 044 362 29 56 і ми розрахуємо вартість впровадження системи.

Ответить

Анатолий Федорович - 08.12.2019

Скільки буде коштувати впровадити систему на 70 автобусів/маршруток?

GPSM.ua - 08.12.2019

Дякуємо за інтерес до нашої системи. Відправили Вам комерційну пропозицію на пошту, яку ви залишили в контактах.

Ответить

Желаете внедрить систему?

Составьте свою систему из необходимых датчиков. Калькуялтор покажет цену с установкой, нажмите ссылку “Калькулятор стоимости”. Если желаете узнать больше о составных датчиках, нажмите “Составные части” и вы перейдете в раздел “Магазин”.