АСОП - автоматична система оплати проїзду
Що таке АСОП?
АСОП - це система, яка дозволяє оплачувати проїзд в транспорті. Складається з:
- Квиток або RFID електронна картка міста.
- Валідатор GPSM Lucky-Pay - це пристрій (термінал), який зчитує електронну картку. Встановлюється в пасажирському салоні транспорту на поручнях або інших зручних для масажирів місцях.
- Головний пристрій водія GPSM U1 - відображає поточні валідації, кількість пасажирів в автобусі, дозволяє водію змінювати маршрут та тарифний план. Головний пристрій зв'язвється з сервером та передає інформацію про здійснені валідації (оплату проїзду).
Які можливості надає система електронного квитка GPSM для міста?
АСОП GPSM дозволяє пасажирам оплачувати проїзд, а замовнику системи отримувати детальну статистику роботу транспорту: пасажиропотік, кількість пільговиків, здійснює розрахунок компенсацій за перевезення пільговиків приватним перевізникам, контролювати графік роботи транспорту (випередження або відставання від графіку). Система комплексно вирішує проблеми муніципального транспорту та переводить роботу транспорту на якісно вищий рівень. В склад системи можуть входити електронні табло зупинок для прогнозування часу прибуття транспорту, система управління світлофорами міста для управління дорожнім та уникнення заторів у місті.
Як функціонує АСОП?
Для ефективного функціонування можливості оплати проїзду електронним квитком, необхідні:
- Валідатор GPSM Lucky-pay. Здійснює зчитування персональної картки (електронного квитка).
- Головний пристрій водія GPSM U1. Призначений для обрання номеру маршруту, тарифу, здійснює передачу даних до серверного програмного забезпечення.
- Дата-центр в якому розміщене програмне забезпечення. Відображає звіти, статистику, інформаацію про рух транспорту.
Які функції виконує дата-центр GPSM електронної системи оплати проїзду?
Дата-центр автоматичної системи оплати проїзду включає в себе сервери на яких розміщене програмне забезпечення. Виконують ключову функцію по збору, обробці, введенню інформації та формуванню звітів.
Основні функції програмного забезпечення АСОП:
- Підрахунок кількості пільговиків. Здійснення компенсації приватним перевізникам за фактично перевезених пільговиків.
- Підрахунок та збор статистики по перевезенню платних пасажирів. Здійснення безготівкової оплати проїзду банківською карткою або електронник квитком, карткою містянина.
- Відображення онлайн місцезнаходження транспорту.
- Модуль контролю дотримання графіків роботи. Відображення випередження або затримки.
- Візуалізація інформації для диспетчерського центру.
- Здійснення реєстрації диспетчером міста (зазвичай департаментом соціального захисту населення) пільговиків: введення персональних даних пільговика, фотографування пільговика, друк картки з фото.
Впровадження системи АСОП - це просто разом з GPSM
Наша компанія має досвід та необхідні знання для швидкого розгортання та впровадження системи АСОП у місті за 1 місяць.
Впровадження системи складаєтья з чотирьох частин:
- Придбання необхідного обладнання (валідаторів та головних пристроїв водія). Обладнання закуповується за бюджет виконавчого комітету міської ради та передається у відповідальне користування міським перевізникам.
- Налаштування та встановлення здійснює наша компанія.
- Розробка дизайну картки містянина. Розробляється декілька варіантів дизайну картки. Обирається найкращий.
- Організація випуску карток пільговиків. Ми допомагаємо організувати робоче місце по прийому громадян. Один диспетчер зможе сфотографувати, ввести дані пільговика та випустити персональну картку з фотографією за 3-5 хвилин.
Як працюють електронні табло прогнозування часу прибуття транспорту?
Електронні табло розміщуються на зупинках, мають вбудований модуль управління та синхронізуються з дата-центром за допомогою мобільного інтернету.
На відміну від існуючих систем, табло GPSM при розрахунку часу прибуття транспорту бере за основу:
- Поточне місцеположення транспорту.
- Затори на дорогах згідно даних Google Maps.
- Графік роботи транспорту.
Завдяки цьому, прогнозування часу прибуття транспорту є точнішим за аналогічні системи і приносить задоволення громадянам.
На зупинках динамічно розміщується наступна інформація:
- прогнозування часу прибуття транспорту;
- розклад транспорту;
- інформаційні повідомлення пассажирам.
Для захисту громадян, зниженню криміногенної обстановки, на зупинках розміщується тривожна кнопка SOS для зв'язку з поліцією за допомогою гучного двостороннього зв'язку.
Розширені можливості системи
- План/факт аналіз курсування транспорту;
- Оголошення зупинок;
- Контроль сп'яніння водія (за допомогою підключеного алкотестеру);
- Контроль стилю (агресивного) водіння.
Приклад впровадження електронного квитка та рекомендації
Замовити розрахунок ціни впровадження системи АСОП
Зверніться до нашої компанії за телефонами зазначеними в контактах і наші фахівці підберуть обладнання для системи та розрахують вартість впровадження.
Комментарии
Спасибо!
Ваш комментарий отправлен
Вікторія - 14.04.2020
Добрий день!! Вас турбує Територіальний центр соціального обслуговування, юридична організація, ... у нас таке питання, якщо в вашу систему "стікается" вся інформація о двіженіі транспорту, про оплату проїзду, чи можливо від вас одержувати якийсь звіт за місяць про проїзд, використання нашими працівниками пластикової проїзний картки?
ОтветитьРоман - 28.12.2019
Вітаю. Чи можна оплатити проїзд за допомогою пейпасс картками віза або мастеркард? Чи підтримується технологія NFC, Apple Pay, безконтактними картками?
ОтветитьСтаніслав Костянтинович - 09.12.2019
Скікльки часу необхідно, щоб видати 25 тисяч персоналізованих електронних карт пільговиків?
ОтветитьАнатолий Федорович - 08.12.2019
Скільки буде коштувати впровадити систему на 70 автобусів/маршруток?
Ответить