GPS моніторинг дизельних генераторів
Ми не уявляємо своє життя без електрики. Навіть незначні збої в подачі живлення переносять нас у Середньовіччя. Сьогодні більшість підприємств, заводів, фабрик - встановлюють дизельні генератори, так як форс-мажори з електромережею можуть призвести до великих проблем і збитків. Згідно з останнім звітом GlobalData, дизельні генератори - найпоширеніше джерело резервного живлення: у 2017 році на їх частку припало більше 80% світового ринку генераторів.
Однак виникає інша проблема: моніторинг та технічне обслуговування дизельних генераторів. Моніторинг дизельних генераторів передбачає контроль кількох параметрів: рівень палива, безперервність подачі живлення і регулярність техобслуговування.
Що вирішує система GPSM?
Система GPSM для дизель-генераторів призначена для контролю витрат палива і часу роботи двигуна генератора, моніторингу залишку палива в баку, визначення обсягів заправки і зливу палива, крім того система дозволяє забезпечувати безперебійну подачу палива, завдяки управлінню насосом при досягненні заданого залишку палива. Контроль витрати палива на дизельних генераторах допомагає оператору планувати своєчасну дозаправку палива, а також визначати і запобігати злодійство, сливи палива з бака або паливної магістралі.
Устаткування для моніторингу дизельних генераторів:
✔️ GPSM трекер (від 1565 грн, c допомогою GPS трекера дизельні генератори передають параметри про свою роботу через канал GPRS на сервер моніторингу);
✔️ Датчик рівня палива Pro Sensor (від 2999 грн, високоточний датчик вимірює об'єм, рівень, заправки і зливи палива в баках);
✔️ Дисплей датчика рівня палива (1650 грн, індикатор GPSM відображає точну інформацію рівня і обсягу пального, підключених до нього датчиків рівня палива, а також про повну загальну середню та часовий витраті палива);
✔️ Датчик витрати палива (Однокамерний від 6430 грн, Двокамерний від 8899 грн. Ціна залежить від типу паливної системи і потужності двигуна. Перевага - це найточніший спосіб обліку витрати палива на техніці, яка переважно працює на одному місці).
Програмне забезпечення моніторингу
Local GPSM - це сучасний інструмент GPS моніторингу та контролю ПММ, призначений для відстеження місця розташування об'єктів, а також контролю їх параметрів і стану в реальному часі. Зберігає параметри на сервері 365 днів і експортує дані в різні формати: Word, Excel, інтеграція з 1С. Включає в себе WEB-інтерфейс і мобільні додатки Android і IOS.
Система GPSM відслідковує параметри дизельної електростанції:
- струми по трьом фазам;
- фазна напруга по трьом фазам;
- частота напруги;
- повна потужність навантаження.
GPSM адмініструє показники двигуна:
- обороти;
- тиск масла;
- температура охолоджуючої рідини;
- напруга пусковий батареї;
- число пусків;
- Години.
GPSM контролює паливо:
- рівень і обсяг палива в баку;
- витрата палива (в режимах: холостий хід, оптимальний, перевантаження);
- сповіщає про заправках або сливах палива (кількість літрів, час і дата).
GPSM створює звіти за запитуваний період:
- час роботи дізгенератора;
- кількість витраченого палива;
- сумарний фактичний витрата палива;
- сумарні розрахункові витрати на дизпаливо;
- середнє годинне споживання пального;
- середня витрата палива на кВт * год;
- сумарне енергоспоживання.
Приклад реалізованого проекту
Дано: Дизельний генератор
Завдання: Необхідно відображати кількості палива в літрах, контролювати витрату палива, вести облік часу роботи двигуна, адмініструвати заправки, запобігати злодійство ПММ співробітниками підприємства. Також, клієнту необхідно контролювати запаси палива в вигляді оповіщення на смартфон, для того щоб не допустити аварійної зупинки.
Устаткування: Встановлено GPS трекер GPSM Pro, дисплей-індикатор, датчик рівня палива Pro Sensor.
Результат впровадження:
GPSM дозволить диспетчеру віддалено відслідковувати такі параметри дизель-генератора:
- Контроль навантаження двигуна;
- Контроль обертів двигуна;
- Контроль видається напруги;
- Температура двигуна;
- Тиск масла в двигуні;
- Витрати палива;
- Час роботи двигуна;
- Місце розташування об'єкта, координати;
- Віддалене управління двигуном.
Комментарии
Спасибо!
Ваш комментарий отправлен
Будьте первым, кто оставит здесь комментарий!